toate sectiunile

Abdomen plat - sfaturi si exercitii pentru un abdomen plat (Video)

24 sep 2010

Exista doua elemente cheie care trebuie luate in considerare pentru a avea un abdomen plat: o dieta sanatoasa si mult sport.

Abdomen plat - sfaturi si exercitii pentru un abdomen plat (Video)

Pentru a-ti veni in ajutor, Apropo.ro a structurat cateva dintre cele mai importante sfaturi si lucruri pe care ar trebui sa le stiti si sa le aplicati

Atat barbatii cat si femeile isi doresc un abdomen plat, care sa atraga toate privirile.

Pe langa faptul ca este inestetica, grasimea de pe abdomen poate dauna sanatatii.

Grasimea, cu precadere cea abdominala va spuneam, creste riscul de a dezvolta disfunctii ale unui anumit tip de celule.

Celule care au legatura directa cu vasele de sange si le controleaza practic activitatea. Disfunctiile provocate si de cateva kilograme depuse se traduc printr-o expunere majora la boli ale arterelor coronariere si la evenimente cardiovasculare.

Alimentatia ideala pentru un abdomen plat

Drumul spre abdomenul mult visat incepe cu un mod de viata sanatos.

Iata cateva reguli de care trebuie sa tineti cont:

1. Evitati mancarea de la fast-food, dulciurile si sucurile accidulate

2. Consumati cat mai multe legume si fructe: daca veti consuma fructe si legume bogate in fibre veti avea energie pentru o perioada mai lunga de timp.

Fructele, in special mere, pere, gutui, lamai, capsune sunt bogate in fibra gelatinoasa ce previne balonarile sau in potasiu ce combate retinerea apei in organism.

Alimentele bogate in vitamina C, cum ar fi citricele, capsunile sau pepenele galben, pot duce la reducerea nivelului de grasime din corp.

3. Asigurativa aportul necesar de acizi monosaturati pe care ii gasiti in nuci, ulei de masline si avocado

4. Reduceti cantitatea de sare. Daca vi se pare ca mancarea nu are gust cu mai putina sare, adaugati diferite condimente si ierburi.

Dieta

Consuma fructe si legume

5. Lichidele sunt o alta componenta esentiala a unei alimentatii sanatoase. Apa plata, ceaiul verde, iaurtul sau kefirul sunt ideale pentru orice dieta.

6. Un alt aliment care face minuni intr-o dieta este iaurtul. Puteti sa il combinati cu fructe ca sa fie o gustare delicioasa. Produsele lactate cu un procent mic de grasime cum ar fi iaurtul slab si laptele degresat te ajuta sa te mentii in forma.

7. Consumati carne alba de pui, peste, curcan (bineinteles cosumata fara a fi prajita)

8. Mesele trebuie sa fie regulate, iar cel mai indicat ar fi sa se respecte cele trei mese principale, plus doua-trei gustari. Niciodata nu mancati cu trei ore inainte sa va asezati in pat!

Adriana Lima

Alimente interzise

1. Carnea de porc, mile, oaie, mezeluri, carnati.

2. Painea in exces

3. Laptele (in exces) - contine lactoza, care fermenteaza cu usurinta in colon, provocand gaze, balonari, indigestii.

4. Persoanele care doresc sa aiba un abdomen plat trebuie sa stie ca este indicat sa evite bauturile acidulate

Exercitii simple pentru un abdomen plat

Sportul nu poate avea decat un efect benefic asupra organismului nostru.

Corpul nu poate sa elimine grasimea doar intr-o anumita zona. Deci daca faceti exercitii fizice pentru abdominali fara sa exersati si restul corpului, pentru a reduce grasimea totala, nu o sa vedeti niciodata rezultatele la care visati

Expertii spun ca un antrenament bun de exercitii cardiovasculare iti pot mari metabolismul pe o durata de pana la 24 de ore.


Exercitii pentru un abdomen plat

Exercitii simple pentru un abdomen plat


1. Cu picioarele departate si tinand bratele in cruce, corpul trebuie mentinut in pozitie verticala. Bustul se apleaca in fata pana cand devine paralel cu solul, iar bratele sunt mentinute in aceeasi pozitie de la inceput. Este obligatoriu ca picioarele sa fie bine intinse, iar spatele sa ramana perfect drept. Ulterior, se vor executa rasuciri rapide ale bustului, atat spre dreapta si spre stanga, atingandu-se solul cu mainile. La fiecare rasucire, se expira profund.

2. Culcat pe spate, tinand bratele intinse, ridici genunchii pastrandu-ti echilibrul. Revii apoi usor la pozitia intinsa la spate, inspirand profund.

3. Sezand pe spate, cu bratele in cruce si palmele intinse pe sol, picioarele perfect drepte si lipite se ridica pana la verticala. Pastrand aceeasi pozitie, se va reveni cu picioarele la orizontala, expirandu-se domol. Se inspira apoi pret de cateva secunde si se ridica din nou picioarele la verticala.

4. Cel de-al patru-lea exercitiu presupune sprijinirea laterala a corpului intr-un singur brat, tinand in acelasi timp cealalta mana in sold. Corpul mentinut in pozitie dreapta se coboara usor pana cand soldul atinge solul. In timpul acestei miscari se expira profund. Ulterior, se va reveni la pozitia de inceput.

5. Fa exercitii cu greutati

Un studiu realizat cu ajutorul a 164 de femei a demonstrat ca cele care faceau exercitii care presupun ridicari de greutati, timp de o ora, de doua ori pe saptamana, au pierdut cu 15% mai multa grasime de pe abdomen decat cele care nu au ales astfel de antrenamente. De asemenea, au slabit per total cu aproape patru procente mai mult.

Exercitii pentru un abdomen plat - video

Un abdomen perfect cu doar 8 minunte de exercitii de pe tare.ro

Dieta pentru un abdomen plat

Cercetatorii americani ne propun o cura de slabire cu iaurt, alaturi de o dieta bazata pe un numar scazut de calorii.

Profesorul doctor Michael Zemel de la Universitatea din Tennessee a dovedit faptul ca o dieta hipocalorica la care s-a introdus iaurtul ajuta la eliminarea pernutelor de grasime de pe talie, abdomen si coapse.

In urma unui experiment pe un grup de 34 de oameni, Zemel a aratat ca persoanele care au consumat iaurt au dat jos 60% din grasimea din jurul taliei. Este bine de stiut ca iaurtul ajuta si mentina in forma masa musculara.

Doctorul Michael Zemel recomanda consumul de trei ori pe zi de iaurt, branza sau lapte degresat. Aceste alimente asigura si necesarul de calciu in organism.

Abdomen plat

Abdomen plat fara efort

In saloanele de infrumusetare si intretinere se gasesc aparate care ne ajuta sa ne mentinem tonusul, dar si sa slabim. Efectele vizibile difera de la un aparat la altul: clientii prefera ca aparatul sa faca o multime de lucruri, dar fara durere si efort.

Atentie insa, aceste aparate minune au si anumite contraindicatii: persoanele cu boli de inima, tromboflebita, tensiune, femeile insarcinate, nu le pot folosi. Lor le se recomanda exercitii usoare de gimnastica, acolo unde se poate si este nevoie. Se stie ca ca daca faci 5 minute de miscare zilnic, vei avea un tonus ridicat si o stare de bine.

Trucuri pentru un abdomen plat

1. Masati zilnic abdomenul cu o crema speciala. Cautati creme profesionale specifice acestei zone: anticelulitice (actioneaza asupra tesutului adipos, au efect termic, inrosesc pielea si dezvolta temperatura asupra corpului astfel incat grasimile se ard rapid), antivergeturi si fermitate (dedicate zonelor afectate de vergeturi si tesutului care si-a pierdut fermitatea).

2. O modalitate excelenta de a va lucra abdomenul este respiratia prin burta. Asta inseamna sa nu respirati folosindu-va doar de torace, ci de intreg abdomenul, intinzand si contractand muschii de fiecare data.


Autor:
Alexandra Ungureanu
Sursa:
exercitii-abdomen-plat
ziare.com
cside.ro
Sursa-foto:
4.bp.blogspot.com
Taguri:
abdomen plat, exercitii pentru un abdomen plat, sport, dieta, ingrijire
Urmareste Apropo.ro prin:
rss
mobile
Citeste si alte articole pe aceeasi tema
 
Stiri din RetetaPerfecta.ro Vezi toate stirile
Prăjitură de prune Prăjitură de prune

Iată o reţetă de prăjitură de prune mai deosebită şi rapidă. Blatul pufos şi aroma dată de prunele...

 
COMENTARII Comenteaza
  • gabi 20 iul 2013

    @Tavi: alex nu toti avem posibilitatea sa mergem la sala zilnic

    « Raspunde
  • sher 7 nov 2012

    am sa incerc si eu dupa ce imi termin temele sper sa ma ajute

    « Raspunde
  • POLGAR LEVENTE I 2 aug 2012

    ieu am ajuns la performata-----25 ture stadion, 20 sprint trepti tribuna , abdomene diverse a 700 -- 150 zi, genoflexiuni 2000, si paine nema, efort MAXIM

    « Raspunde
  • alex manix 14 iul 2011

    aceas parere zic si eu mergeti la sala

    « Raspunde
  • Tavi 26 sep 2010

    In afara de alimentatie, care e valabila in orice sport, SINGURA, deci atentie, SINGURA modalitate 100% eficienta de a renunta la "colacul de salvare" este.....ALERGATUL. Alergatul fratiilor. Poti sa faci 1 mie de exercitii de abdomen, daca nu alergi cel putin 10 km pe zi si vreo 20 de bicicleta, nu ai nici o sansa!!
    Si asta v-o spun din experienta. ;)

    « Raspunde
COMENTEAZA
Eroare: Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!
Comentariul a fost adaugat!

Cod captcha invalid!