toate sectiunile

Gustări sănătoase pentru copilul tău

28 ian 2015, 476 afisari

Un organism sănătos are nevoie ne o alimentaţie pe măsură - fără prea multe grăsimi, zahăr, prăjeli, fast food. Iată alternativa sănătoasă a unor vicii culinare.

Gustări sănătoase pentru copilul tău

1. Ciocolata cu mix de seminţe

ciocolata

(mountainmamacooks.com)

Topeşte la microunde, într-un bol, ciocolata sau chipsurile de ciocolată până capătă o textură cremoasă. Apoi o aşezi într-o tavă şi presari mixul de seminţe mărunţite, poţi presăra şi puţină sare de mare, după care bagă ciocolata la rece până se întăreşte apoi poate fi servită de cei mici.

2. Chips-uri de mere

Taie feliuţe subţiri mărul, atâtea mere câte persoane servesc, Încălzeşte cuptorul. Pe o tavă cu hârtie de copt aşează feliuţele de măr, una lângă cealaltă şi dă la cuptor circa 1 oră.

mere

(alimentageuse.com)

La fel se poate proceda şi cu legumele, pe care unii le ocolesc, doar că trebuie să presari puţin ulei peste ele la cuptor. Dacă vreţi chips-uri din banane atunci le veţi lăsa la cuptor ceva mai mult, circa 2-3 ore.

3. Role de avocado

La final vor arăta precum guma la metru, aşa că cei mici vor fi atraşi să o consume.

mango

(justataste.com)

Ai nevoie de 3 mango mari pe care le tai bucăţi, la faci piure, după care pe o tavă de cuptor cu foaie de copt pui amestec cât o foaie. Le bagi la cuptorul încălzit în prealabil. Foaia se coace în circa 3-4 ore.

4. Budincă de ciocolată cu avocado

Cei mici nu se dau toţi în vânt după avocado, dar dacă ştii cum să îl strecori în meniu nu-şi va da seama că îl consumă.

Pentru desert ai nevoie de 4 avocado pe care le cureţi pulpa, trei sferturi de ceaşcă de lapte de cocos, 4 linguri de cacao neagră, neîndulcită, 3 linguri de miere, 60 de grame de ciocolată neagră, esenţă de vanilie (sau păstaie) şi puţină sare.

budinca

(howsweeteats.com)

Avocado se pune în bender până devine cremos, se adaugă apoi toate celelalte ingrediente rămase, şi se amestecă în blender până devine o cremă. Gustă şi vezi dacă mai are nevoie de vreun ingredient anume. Amestecul se pune apoi în cupe, se presară topping-uri după preferinţe iar cel mic ar trebui să fie încântat de desertul primit.

5. Brioşe din mălai cu fructe de pădure

Alături de un cană de lapte, brioşele vor fi un mic dejun delicios pentru cei mici. Pentru acest desert ai nevoie de 1/4 cană unt, 3/4 cană mălai, 1/2 cană făină, 1 şi 1/2 linguriţă praf de copt, sare, coaja de la o lămâie, 2 ouă, 1/2 cană de iaurt cremos, 1/2 cană miere, fructe de pădure circa 3/4 cană, forme de biroşe.

briose

(yumsugar.com)

Încălzeşte bine cuptorul înainte. Topeşte untul la microunde, apoi lasă-l să se mai răcească. Într-un castron amestecă mălaiul, făina, praful de copt, sarea, coaja de lămâie. Într-un alt caston amestecă iaurtul, mierea, ouăle, untul.

Adaugă în amestecul cu făină pe cel de-al doilea cu iaurtul etc, după care adaugă fructele de pădure, umple formele de brioşe trei sferturi. Se coc circa 15 - 18 minute. Se lasă la răcit apoi sunt gata de servit.


Autor:
Carmen Ulian
Taguri:
gustari, ciocolata, copil
Urmareste Apropo.ro prin:
rss
mobile
Citeste si alte articole pe aceeasi tema
COMENTARII Comenteaza
  • Nu exista comentarii
COMENTEAZA
Eroare: Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!
Comentariul a fost adaugat!

Cod captcha invalid!